Det Gamle Posthus
Salgs & Leveringsbetingelser

Salgs & Leveringsbetingelser
1. Selskaber i huset
1.1 Reservationsgebyr
Ved reservation af hele vores lokale til afholdelse af selskaber skal der inden reservationen er gældende indbetales et reservationsgebyr på 2.500 kr., der naturligvis fratrækkes selskabets pris ved gennemførelse.
1.2 Minimumspris
Ved reservation af hele vores lokale til afholdelse af selskaber gælder følgende minimumspriser:
· Dagselskab, dvs. lokalet skal være tomt for gæster kl. 16.30, er minimumsprisen 10.000 kr.
o Dog 15.000 kr. søndag.
· Aftenselskab, dvs. lokalet er først tilgængeligt fra kl. 17.30, er minimumsprisen 15.000 kr.
o Dog 20.000 kr. fredag og lørdag.
· Heldagsselskab, dvs. ovenstående tider overskrides er prisen minimum 20.000 kr.
o Dog 25.000 kr. fredag og lørdag.
1.3 Afbestillingsregler
Indtil 30 dage før selskabet: Selskabet kan annulleres uden beregning, reservationsgebyret går dog tabt.
Indtil 7 dage før selskabet: Ved annullering opkræves 75 % af aftalt pris. Hvis der ikke aftalt menu, opkræves 75% af minimumsprisen.
Indtil 2 døgn før selskabet. Antal gæster kan korrigeres med maksimum 10% uden beregning.
Ved senere afbestilling faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris.
Alle større ændringer skal ske skriftligt til Det Gamle Posthus mailadresse.
2. Selskaber ud af huset
2.1 Bestilling
Mad ud af huset skal bestilles senest 7 dage før det skal leveres. Der kan gøre undtagelser, men ring og snak med os. Vi anbefaler du bestiller i god tid, da vi naturligvis forbeholder os ret til at takke nej til bestillinger, såfremt vi ikke har kapacitet til mere.
2.2 Afhentning
Bestilt mad skal afhentes på det aftalte tidspunkt på Det Gamle Posthus, Jernbanegade 1, 8740 Brædstrup.
Henvendelse gennem fordøren ud imod Bredgade. Gæster har ingen adgang igennem vores bagdør.
Man kan med fordel parkere i nærheden af vores baggård (i gavlen nærmest Lidegaard Revision).
2.3 Levering
Vi kan imod betaling levere din mad lige til døren.
Levering skal aftales samtidig med bestilling af selskabet.
· Prisen for levering inden for postnummer 8740: 150,-
· Pris for levering længere væk er 150,- +5 kr. pr. km. – Spørg gerne så regner vi en pris på forhånd.
2.4 Betaling
Ved afhentning betales maden inden udlevering medmindre andet er aftalt.
Ved levering får tilsendt en faktura, alternativt kan du komme og betale på forhånd.
Betalings betingelser for faktura er 8 dage netto.
2.5 Returnering af service & emballage
Du skal vaske alt service og emballage op og rengøre alle udleverede varmekasser.
Service og emballage skal tilbageleveres til Det Gamle Posthus i rengjort stand, første efterfølgende åbningsdag. Sørg for at pakke tingene forsvarligt ind inden returnering.
Der er en liste med service med ud sammen med maden, således det er let at sørge for at alt kommer retur.
Vi opkræver 30 kr. pr. kuvert for ikke rengjort service.
Bortkommet eller smadret service skal naturligvis erstattes til vores gældende priser.
2.6 Afbestillingsregler
Indtil 8 dage før selskabet: Selskabet kan annulleres uden beregning.
Indtil 48 til før selskabet: Ved annullering opkræves 75% af aftalt pris. (Maden Udleveres ikke)
Senere end 48 timer før selskabet: Ved annullering opkræves 100% af aftalt pris. (Maden kan udleveres efter aftale)
Mellem 7 dage & 48 timer før selskabet: Antallet af kuverter kan reduceres med op til 10%. Antallet kan dog ikke reduceres til under minimumsantallet for den bestilte menu/buffet.